Toate categoriile

Termeni și condiții

Articolul 1. – Dispozitii generale

Articolul 2. – Conditii de utilizare

Articolul 3. Comandarea Bunurilor – Preturi, Plata si Livrare

Articolul 4. – Politica de anulare

Articolul 5 – Retragerea din Contractul de Cumparare incheiat prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta/ Formular de retur

Articolul 6 – Conditii de garantie

Articolul 7 – Politica cu privire la reclamatii        

Articolul 8. – Program de fidelizare – All-shop Termeni de utilizare[1]

Articolul 9. – Servicii suplimentare furnizate si categorii speciale de bunuri – software; mancare de dieta

Articolul 10. – Dispozitii finale

Termeni si conditii

  1. DISPOZITII GENERALE

 

1.1 Informatii despre site:

Site-ul web All-shop.ro  este administrat si detinut de SC NEW AGE SALES  SRL cu sediul social in Municipiul Ploiesti, Aleea Catinei, Nr 13, Bloc 37C  , J29/983/13.04.2021, CUI 44102339,capital social subscris si varsat de 200 lei.

Site-ul comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei.

Adaosul comercial practicat pe acest site este intre 0 si 1000%.

  1. Conditii de utilizare a site-ului All-Shop.ro

2.1 Contul pe site

Ca sa poti folosit site-ului All-shop.ro, trebuie sa iti faci un cont pe site.

In momentul in care iti faci cont pe platforma sau plasezi o Comanda pe platforma devii Utilizator si ti se cere sa accepti termenii si conditiile detaliate in prezentul regulament, inclusiv a termenilor si conditiilor de confidentialitate, precum si a termenilor si conditiilor privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal.

2.2 Utilizator

Faptul ca iti creezi un cont pe care il accesezi (logarea) cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai jos.

2.3. Utilizator fara cont pe Platforma

In cazul in care alegi sa plasezi o Comanda fara sa iti faci cont pe platforma, ti se vor solicita date personale necesare efectuarii comenzii si ti se va solicita de asemenea sa accepti “Termenii si conditiile” de utilizarea a platformei, in acelasi conditii ca un Utilizator inregistrat.
Este de asemenea recomandabil sa accesezi si sa citesti cu atentie “Notificarea privind prelucrarea datelor personale” pe care o poti gasi aici. 

2.4. Termeni si conditii de utilizare a contului

Iti recomandam sa citesti cu atentie termenii si conditiile de mai jos, deoarece reprezinta maniera in care interactionezi cu site-ul si felul in care intelegi sa inchei contracte comerciale cu All-Shop.ro

In calitate de Utilizator, vei avea acces permanent la Termenii si Conditiile pentru utilizarea site-ului pentru a le putea consulta in orice moment.

In situatia in care nu esti de acord cu aceste conditii, nu poti utiliza serviciile All-Shop.ro.
All-Shop.ro] isi rezerva dreptul de a actualiza si/sau revizui Termenii si Conditiile in orice moment fara o notificare prealabila. Termenii si Conditiile unei tranzactii sunt cele valabile la data efectuarii tranzactiei pe site-ul All-Shop.ro

Prin acceptarea Termenilor si conditiilor din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru prelucrarea datelor tale personale in conformitate cu politica de prelucrare a datelor personale pe care o poti consulta aici.

Daca ti-ai dat acordul privind acceptarea comunicarilor comerciale sau de marketing la inregistrarea contului, trebuie sa stii ca te poti dezabona de la primirea acestor mesaje (emailuri sau SMS) accesand linkul de dezabonare din partea inferioara a mailurilor primite sau marcand sau trimitand un mail catre dezabonare@All-Shop.ro.ro cu subiectul “dezabonare”.

2.4. Protectia datelor din cont

In formularul de inregistrare trebuie sa iti completezi datele solicitate, in mod special numele, prenumele, adresa, numarul de telefon si adresa de e-mail. Odata ce aceste date sunt inregistrate si confirmate prin e-mail, contul de utilizator va fi creat. Pentru a-ti accesa contul de utilizator, trebuie sa iti alegi un username/nume Utilizator si o parola. Te rugam sa le alegi cu grija, pentru a preveni folosirea neautorizata a unei terte parti. Facem tot posibilul sa-ti protejam datele personale, insa cand datele corecte de inregistrare sunt folosite, nu mai putem verifica daca persoana care s-a autentificat esti tu sau altcineva.

Daca datele tale de autentificare sunt folosite necorespunzator, persoana care le-a folosit de la inceput va avea acces la datele tale personale completate la inregistrare. Te rugam pastreaza datele de autentificare secrete. Altfel, All-Shop.ro nu poate fi raspunzatoare pentru folosirea inadecvata a contului de utilizator sau a datelor din posesia unei terte parti.

  1. Comandarea Bunurilor – Preturi, Livrare si Plata

3.1. Plasarea comenzii. Incheierea contractului.

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul All-Shop.ro, cumparatorul/Utilizatorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de All-Shop.ro in calitate de proprietar site, respectiv prin telefon sau email.

3.2. Comandarea Bunurilor – Preturi, Plata si Livrare

All-Shop.ro ofera informatii despre bunurile si serviciile furnizate, inclusiv preturile produselor individuale. Preturile sunt cotate inclusiv cu TVA si toate taxele aferente.

Orice prezentare a bunurilor pe All-Shop.ro  are doar scop informativ.

Preturile produselor sunt valabile din momentul plasarii comenzii, cu exceptia anularii efectuate de catre All-Shop.ro vezi Politica de anulare.

Metodele de livrare si termenii acestora sunt specificate in sectiunea „Livrare si plata” a All-Shop.ro .Livrarea se face de catre Vanzator pe teritoriul Romaniei.

Costurile de transport pot varia in functie de metoda de livrare. Metoda de livrare este prin intermediul serviciilor de curierat rapid, iar All-Shop.ro  se asigura ca vei avea optiunea cea mai buna cu privire la serviciile de transport.

Toate metodele de plata disponibile sunt specificate in sectiunea „Livrare si plata” a All-Shop.ro Vanzatorul nu accepta alte metode de plata decat cele specificate in sectiunea mentionată mai sus si disponibile in „Cos” si nu va fi raspunzator pentru daune care ar putea avea ca rezultat incercarea Cumparatorului de a plati prin orice alt mod.

Utilizatorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta in legatura cu incheierea Contractului de vanzare-cumparare, iar All-Shop.ro nu este responsabil pentru costurile generate de Utilizator legate de utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta in legatura cu incheierea Contractului de cumparare (costurile de conexiune la internet, taxe telefonice etc.).

Pentru a comanda produse, Utilizatorulul completeaza formularul de comanda din sectiunea „Cos” a All-Shop.ro. Formularul de comanda contine in special informatii referitoare la (a-d):

  1. a) produsele comandate (Utilizatorul adauga bunurile in „Cosul” de pe All-shop.ro,

      (b) modalitatea de plata a pretului de achizitie,

      (c) modalitatea de livrare cu costurile aferente si

      (d) servicii suplimentare (daca este cazul) si costurile aferente[2]

(denumita in continuare „Comanda” sau “efectuarea unei Comenzi“).

Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.
Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, All-Shop.ro isi rezerva dreptul de a anula comanda Utilizatorului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societatea All-Shop.ro , in termen de 7 (sapte) zile lucratoare.

Totodata, ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc[3].

Ofertele si preturile afisate pe site-ul All-Shop.ro sunt valabile pana la actualizarea informatiilor de pe site .

Livrarea produselor. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 – 5 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (datele necesare facturarii, verificare disponibilitate produse, adresa de livrare, modalitatea si termenul de plata), cu posibilitatea de a prelungirii acestui termen pana la 15 zile, conform legii, din motive justificate: zile libere legale, perioada sarbatorilor de Paste si Craciun, Black Friday, produse aduse cu precomanda, produse care necesita personalizare, etc.

Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si informare (inclusiv costuri de livrare, stauts stocuri, preturi promotionale). Termenul de procesare a comenzii este de 5 zile lucratoare.

In cazul coletelor refuzate la livrare, care au fost achitate cu cardul online sau ordin de plata, suma aferenta comenzii va fi restituita dupa ce produsul ajunge in posesia noastra dar nu mai tarziu de 30 zile de la data livrarii.

Produsele sunt disponibile in limita stocului la furnizor.

Termenul de rambursare a sumelor achitate pentru comenzile refuzate/anulate este de pana la 7 zile.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.

In unele cazuri (produs rezultat dintr-o comanda speciala, produs personalizat, electrocasnice sau obiecte mari), se poate solicita plata unui avans de minim 20 plata integrala a valoarii comenzii, plata care se va efectua prin transfer sau card bancar (si nu ramburs).

Plata. Plata se face direct pe site-ul procesatorului de plati (ales de catre Utilizator).

All-Shop.ro nu colecteaza, prelucreaza sau stocheaza informatiile de plata ale Utilizatorului, acestea fiind prelucrate de catre NETOPIA in conformitate cu politicile si procedurile specifice acestuia.

  1. Politica de anulare comanda de catre All-Shop.ro

All-Shop.ro] (administrat de SC NEW AGE SALES SRL ) si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile (care nu afecteaza cerintele subiective sau obiective de conformitate)  sau imaginile produselor.

In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, All-Shop.ro ro isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

All-Shop.ro face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei cereri de comanda cu un pret derizoriu, All-Shop.ro are dreptul sa anuleze solicitarea de comanda a Cumparatorului conform Art. 17 din Ordonanța nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda [marketplace] daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

  • preturile afisate pe site-ul All-Shop.ro sunt rezultatul unei erori materiale;
  • produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
  • tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului sau, indiferent de motiv, nu a putut fi prelucrata de procesatorul de plati agreat;
  • datele furnizate de catre Utilizator pe site sunt incomplete si/sau incorecte si/sau neactualizate;
  1. Retragerea din contract/Formular de retur

Utilizatorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract incheiat prin intermediul platformei All-Shop.ro in termenul legal de 14 zile calendaristice, calculate de la data la care Utilizatorul a intrat in posesia bunului achizitionat prin intermediul platformei All-Shop.ro, fara a fi necesara vreo justificare in acest sens. In cazul livrarilor multiple de bunuri, data se calculeaza incepand cu ziua in care Utilizatorul a intrat in posesia ultimului pachet livrat conform Comenzii.

Utilizatorul trebuie sa isi exprime intentia de a se retrage in termenul stabilit prin prezenta procedura. Formularul de retragere poate fi descarcat de aici completat si transmis la [email protected]. Sarcina de a demonstra ca retragerea a fost efectuata in termen revine Utilizatorului, conform legii.

Termenul este considerat respectat daca Utilizatorul returneaza bunurile catre [marketplace.ro] in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora.

Consumatorul suporta costurile de returnare a bunurilor, prezenta procedura fiind considerata ca luata la cunostinta la momentul deschiderii contului de catre Utilizator si in consecinta este considerata informare valabila in sensul art. 14 alin. (2) din OUG nr. 34/2014, modificata si completata.

In caz de retragere, Utilizatorul este indreptatit la recuperarea sumelor achitate ca urmare a efectuarii Comenzii, mai putin sumele aferente diminuarii valorii bunului/bunurilor, daca se constata diminuarea valorii acestora ca urmare a manipularii acestora (manipulare care nu este necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor, inclusiv, dar fara a se limita la zgarieturi, indoituri, daune/urme ca urmare a folosintei neconforme etc.).

  1. Garantii

6.1. Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau furnizor). In  cazul in care nu se poate demonstra fie achizitia bunului (pierderea certificatului de garantie sau a facturii) fie identificarea bunului (prin stergerea sau deteriorarea partiala a unui numar de serie, de pilda, acolo unde este cazul) garantia nu se poate acorda. Platforma All-Shop.ro nu elibereaza duplicate ale certificatelor de garantie.

6.2. Garantia este de doua tipuri:

  1. obligatia legala a furnizorului (garantie legala de conformitate);

Bunul este considerat neconform daca:

  1. NU respecta descrierea, tipul, cantitatea şi calitatea şi deţin funcţionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea şi alte caracteristici prevăzute în contractul de vanzare;
  2. NU corespunde scopului special pentru care consumatorul il solicita, dar numai daca acest scop a fost adus la cunostinta All-Shop.ro cel târziu în momentul încheierii contractului de vanzare (emiterea facturii) şi numai daca [marketplace.ro] a declarat ca bunul este compatibil cu respectivul scop special;
  • NU este livrat impreună cu toate accesoriile şi cu toate instrucţiunile, inclusiv de instalare, prevazute in contractul de vanzare si/sau accesoriile acestuia;

si/sau

  1. NU corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de acelaşi tip;
  2. NU este livrat impreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucţiunile de instalare sau alte instrucţiuni (daca este cazul) pe care Utilizatorul se poate aştepta în mod rezonabil să le primească;
  3. NU respectă cantitatea şi NU deţin calităţile şi alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcţionalitate, compatibilitate şi securitate, care sunt normale pentru bunurile de acelaşi tip şi la care Utilizatorul se poate aştepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor şi ţinând seama de orice declaraţie publică făcută de furnizor, marketplace.ro sau de către producător mai ales în anunţuri publicitare sau pe etichetă.

EXCEPTII:

  1. All-shop.ro si/sau Furnizorul nu este ţinut să respecte declaraţiile publice, în conformitate cu dispoziţiile alin. vi. de mai sus, în cazul în care acesta:
    1. nu cunoştea şi nu ar fi putut, în mod rezonabil, să cunoască declaraţia publică în cauză;
    2. până la momentul încheierii contractului, declaraţia publică a fost rectificată în acelaşi mod sau într-un mod similar celui în care a fost făcută; sau
    3. decizia de a achiziţiona bunurile nu ar fi putut fi influenţată de declaraţia publică.
  2. Nu se consideră că există o neconformitate potrivit iv), v) si vi) de mai sus dacă, la momentul încheierii contractului de vânzare, Utilizatorul a fost informat în mod explicit că o anumită caracteristică a bunurilor nu corespunde cerinţelor obiective de conformitate mentionate (ex. Produsul este resigilat, iar ambalajul nu mai este cel original, sau produsul prezinta urme de utilizare), iar Utilizatorul a acceptat în mod expres şi separat acest lucru la momentul încheierii contractului de vânzare.
  3. In cazul in care bunul achizitionat prin intermediul [marketplace.ro] presupune instalare, bunul este considerat neconform numai daca i) instalarea era prevazuta sa fie efectuata de catre Utilizator (si nu de catre un profesionist autorizat, in conformitate cu certificatul de garantie) si ii) instalarea neconforma s-a datorat instructiunilor furnizate care s-au dovedit a fi deficiente;
  4. orice angajament asumat de furnizor sau producator (garantie comerciala) fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta. Termenul de garantie legala de conformitate este de 2 ani si se calculeaza de la data livrarii produsului, conform OUG 140/2021. Termenii si conditiile garantiei comerciale sunt cele specificate in certificatul de garantie si/sau documentatia aferenta, precum si in legislatia aplicabila.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 2 ani pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-1 an pentru restul produselor. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.

6.3. Procedura in caz de neconformitate/solicitare garantie:

In cazul solicitarii serviciilor aferente garantiei legale sau comerciale, acestea sunt oferite exclusiv de catre Furnizorul produsului pentru care se solicita garantia.

La cererea Utilizatorului, Platforma ii poate pune la dispozitie date de contact suplimentare celor existe deja, sau date de contact actualizate.

All-Shop.ro nu isi asuma nicio responsabilitate cu privire la serviciile de garantie legala sau comerciala, acestea fiind exclusiv in sarcina furnizorului de bunuri.

CU titlu informativ:

(1) Măsurile corective în caz de neconformitate:

  1. În caz de neconformitate, Utilizatorul are dreptul de a beneficia de
  1. aducerea în conformitate a bunurilor, prin reparatie sau inlocuire de catre Furnizor;
  2. o reducere proporţională a preţului, de catre All-Shop.ro;
  • obtinerea încetarii contractului (in anumite conditii);
  1. Utilizatorul are dreptul sa opteze pentru una din metodele corective de mai sus in cazul in care neconformitatea bunurilor este constatata intr-un termen rezonabil, care nu poate depasi 30 de zile calendaristice;
  1. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, Utilizatorul poate opta între reparaţie şi înlocuire din partea Furnizorului, cu excepţia cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparaţie cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv următoarele:
  1. valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;
  2. gravitatea neconformităţii; sau
  • dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) Furnizorul poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparaţia sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporţionate, luând în considerare toate circumstanţele, inclusiv cele prevăzute la pct. b) i. si ii. In acest caz, Utilizatorul are dreptul fie să obţină o reducere proporţională a preţului in conditiile de mai jos, fie să obţină încetarea contractului de vânzare, cu respectarea prevederilor in vigoare.

(4) In cazul in care:

  1. Furnizorul nu a finalizat reparaţia sau înlocuirea sau Furnizorul a refuzat să aducă în conformitate bunurile;
  2. se constată o neconformitate, în pofida eforturilor Furnizorului de a o remedia;
  • neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preţ sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;
  1. Furnizorul a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru Utilizator ori acest lucru reiese clar din circumstanţele cazului;

Utilizatorul are dreptul la:

  1. reducerea proportionala a pretului, All-Shop.ro urmand sa ramburseze diferenta calculata conform legii aplicabile;
  2. incetarea contractului

(5) In cazul in care se opteaza pentru reparatia sau inlocuirea bunului de catre Furnizor, acestea se efectueaza intre Utilizator si Furnizor, in urmatoarele conditii:

  1. fără costuri pentru Utilizator;
  2. într-un termen rezonabil care nu poate depăşi 15 zile calendaristice din momentul în care Furnizorul a fost informat de către Utilizator (direct sau prin intermediul platformei) cu privire la neconformitate şi care este stabilit de comun acord, în scris, între Utilizator şi Furnizor, luându-se în considerare natura şi complexitatea bunurilor, natura şi gravitatea neconformităţii şi efortul necesar pentru finalizarea reparaţiei sau înlocuirii;
  • fără vreun inconvenient semnificativ pentru Utilizator, ţinând seama de natura bunurilor şi de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile în cauză;
  1. În cazul în care neconformitatea urmează să fie remediată prin repararea sau înlocuirea bunurilor, Utilizatorul pune bunurile la dispoziţia Furnizorului, cu aplicarea corespunzatoare a prevederilor clauzei i de mai sus;
  2. Furnizorul preia bunurile înlocuite sau care urmeaza sa fie reparate pe propria cheltuială;
  3. În cazul în care o reparaţie necesită demontarea bunurilor care au fost instalate într-un mod compatibil cu natura şi cu destinaţia lor, înainte ca neconformitatea să fie constatată, sau în cazul în care bunurile respective urmează să fie înlocuite, obligaţia de a repara sau înlocui bunurile include demontarea bunurilor neconforme şi instalarea bunurilor de înlocuire sau a bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontării şi instalării.

(5) In cazul in care Utilizatorul obtine incetarea contractului pentru cauze de neconformitate, in baza prevederilor prezentei proceduri si a legii aplicabile in vigoare, procedura aferenta incheierii contractului este urmatoarea:

  1. Utilizatorul returnează Furnizorului bunurile, pe cheltuiala acestuia din urmă;
  2. All-Shop.ro îi rambursează Utilizatorului preţul plătit pentru bunuri la confirmarea primirii bunurilor de catre Furnizor sau a unei dovezi prezentate de Utilizator că bunurile au fost returnate;
  • All-Shop.ro rambursează Utilizatorului suma de bani mentionata anterior la lit. ii. folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de Utilizator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care Utilizatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată si asigurandu-se ca Utilizatorul nu va plati comisioane suplimentare;

(6) Utilizatorul nu are dreptul de a obţine încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră. Sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformităţii îi revine Furnizorului.

 

  1. Politica privitoare la reclamatii

Eventuale reclamatii referitoare la bunurile achizitionate sau Comenzile plasate pot fi transmise [in scris la adresa [adresa postala] sau la adresa de e-mail [email protected]] sau comunicate la telefon []

Reclamatia dvs trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii :

  • date despre utilizator/ (nume , prenume, adresa e-mail, adresa de corespondenta)
  • scurta descriere a situatiei reclamate, nr comenzii, in cazul in care acesta a fost plasata
  • natura si/sau caracteristicile bunului achizitionat

Reclamatia va fi solutionata in maxim 30 zile de la data primirii, iar in cazul in care raspunsul primit nu este multumitor pentru dvs va puteti adresa [OPC/ANPC].

  1. Dispozitii finale

8.1 Eventualele litigii in legatura cu executarea contractului vor fi rezolvate intre Utilizator si All-Shop.ro pe cale amiabila, in caz contrar, parţile putându-se adresa instantei de judecata competente de la sediul   All-Shop.ro, respectiv Judecatoria [Ploiesti, jud. Prahova].

8.2. Protectia datelor

Atat politica privind protectia datelor cat si nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv drepturile persoanelor vizate pot fi gasite pe All-Shop.ro la sectiunea Contul Meu.

8.3 Politica de cookie-uri

Acest site foloseste cookie-uri. Prin acceptarea acestor termeni si conditii va exprimati acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016/679. Poti consulta Politica de utilizare Cookie-uri aici.

8.4. Modalitati de plata:

  • ramburs;
  • cu cardul online; 
  • in rate online prin card de cumparaturi/program de finantare de tipul „cumperi azi platesti in x zile/rate”

8.5. Modalitati de livrare:

All-Shop.ro foloseste servicii de curierat rapid, alegand oferta cea mai buna din piata in momentul efectuarii livrarii.

  • franciza proprie MBE Romania;
  • lista curieri agreati [Fan Courier, Cargus,DHL,]
  • easybox Sameday; FanCourier;

All-Shop.ro vinde doar pe teritoriul Romaniei.

8.6 Termen de livrare:

Termenele de livrare afisate pe site sunt orientative si se aplica doar in cazul comenzilor confirmate, daca nu s-a convenit alt termen impreuna cu clientul.

8.7 Detalii de prezentare a produselor

  1. a) In functie de disponibilitate produsele pot fi (cu titlu de exemplu):
  • In stoc – Avem mai mult de 3 bucati in stoc.
  • Stoc limitat – Avem mai putin de 3 bucati in stoc.
  • In stoc furnizor – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru, dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru acest produs, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibiliatea produsului la furnizor si te va contacta in [marketplace] mai scurt timp.
  • In stoc partener – Produsul se afla in stocul partenerului Marketplace care vinde acest produs si nu in stocul all-shop.ro.
  • La comanda – Produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice cand iti vom livra produsul.
  • Stoc epuizat – Produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru sau in depozitul Furnizorului.
  • Stoc: intreaba – Furnizorul nu ne ofera informatii de stoc, se va face o verificare manuala pentru a afla disponibilitatea produsului.
  • Momentan indisponibil – momentan nu putem procura produsul pentru ca nu se gaseste in stocul furnizorului.
  • Promo – produsul beneficiaza de reducere de pret, la aceste produse nu se mai ofera alte discount-uri.
  • Ultimele bucati – stoc de pana la maximum 10 produse.
  • Nou – produsul a fost adaugat pe site in ultimele 15 zile.
  • Refurbished/Resigilat – a aduce un produs vechi sau deteriorat – returnat anterior- producătorului – la o stare complet funcțională și un aspect îmbunătățit asemănător produsului nou.

[1] Daca exista sau se preconizeaza in viitorul apropiat

[2] Daca intentionati sa oferiti servicii suplimentare

[3] Este discutabil dar se poate face, si evita complicatiile cu stocurile Furnizorilor; in plus, numai pentru anumite produse are sens comanda de mai multe obiecte de acelasi tip

Cos de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

0 Compara
0 Lista de dorințe
0 Coș
Meniu